Komunikat organizacyjny BIEGU MIKOŁAJKOWEGO – startujemy już w niedzielę!

Najważniejsze informacje dla uczestników MIKOŁAJKOWEGO BIEGU ZDROWIA.

Przed startem zapoznajcie się z wszystkimi najważniejszymi informacjami, które dla Was przygotowaliśmy w formie poniższego SKRYPTU.

LISTY STARTOWEBIEG GŁÓWNY – KLIKNIJ
                                   – biegi dzieci – KLIKNIJ

 

START 11.12 – godzina 14:00

Informacje Ogólne

Trasa biegu: ulica i kostka brukowa (5,5km); nawierzchnia parkowa ziemna (1km).

Adres biura zawodów: Kartuzy, Park Solidarności ul. Klasztorna 1

Dojazd SKM PKP Trójmiasto:
– ze stacji Gdańsk Wrzeszcz do Kartuz – rozkład na www.skm.pkp.pl.

Parkingi:  prosimy parkować tylko i wyłącznie w miejscach oznaczonych i do tego przeznaczonych. W centrum Kartuz – kilkaset metrów od miejsca imprezy jest także wiele miejsc parkingowych.

Do dyspozycji zawodników: szatnia – Kartuskie Centrum Kultury; toalety w budynku KCK oraz toalety przenośne w okolicach startu i mety.

Depozyt: czynny 12:00 – 16:00  pozostawienie rzeczy i odbiór tylko na podstawie numeru startowego.

Depozyt na terenie Paru Solidarności przy biurze zawodów.

Catering bezpłatny dla zawodników po starcie na podstawie nr startowego:
– zupa żurek, ciastko, kawa i herbata.
– dzieci: 13:30 – 14:30; – pozostali: 14:30 – 16:00.

W trakcie czynny także bufet płatny dla kibiców: napoje zimne, gorące, dania gorące.

Czynny 11:00 – 16:00.


 

BIEG GŁÓWNY – 6,5 km

Biuro zawodów: 10:00 – 13:45.

Start: 14.00. Ustawienie zawodników na starcie 13:50.

Start z ul. Chmieleńskiej – ok. 200m od bura zawodów.

Oznaczenie i trasa: co 1 km, znaki pionowe.

– Liczba uczestników – 600.

– Prosimy o ustawienie się na starcie zgodnie z własnym aktualnym poziomem wytrenowania, tak by umożliwić dogodny i bezpieczny udział wszystkim uczestnikom biegu.
– Po kilkuset metrach następuje zwężenie drogi – wbiegacie na Promenadę kartuską – prosimy zachować ostrożność.
– Na 1 km przed metą wbiegacie do Gaju Świętopełka – kolejne zwężenie i nawierzchnia leśna – z uwagi na ostatnie warunki pogodowe – trasa fragmentami błotna i ślizga.
– Trasa będzie zabezpieczona przez odpowiednie służby na całej długości.

Weryfikacja:

– dokument ze zdjęciem.

Odbiór pakietu przez inną osobę: przedstawiamy upoważnienie, oświadczenie
i ksero dowodu osobistego. Wzór upoważnienia – kliknij;
Pakiet startowy: czapka mikołaja, numer startowy, chip, losowanie nagród.

Na mecie: medal, woda. Catering: zupa żurek + pieczywo, ciastko, kawa, herbata.

Pomiar czasu: brutto od wystrzału startera.

Dekoracja: ok. 15:30.

Losowanie nagród: 15:45 – wiele atrakcyjnych nagród .

Inne:

– nie ma możliwości przepisania numeru startowego na kogoś innego;

– zawodnicy startujący z numerami innych osób będę dyskwalifikowani;
– nie ma możliwości odebrania pakietu za innego zawodnika bez oświadczenia i upoważnienia.


BIEGI DLA DZIECI I MŁODZIEŻY – „GOŃ MIKOŁAJA, RENIFERA I BAŁWANKA”

Biuro zawodów: 10:00 – 12:45.

Start: 13:00 – od najmłodszych dzieci.

Zbiórki do wszystkich biegów dla dzieci i młodzieży odbywają się zawsze przy bramie startowej, która jednocześnie jest metą.

Kategorie: z podziałem na płeć.

13:05 GOŃ BAŁWANKA Przedszkole 300 metrów 1 okrążenie
13:10 GOŃ BAŁWANKA Przedszkole 300 metrów 1 okrążenie
13:15 GOŃ MIKOŁAJA I – III klasa 600 metrów 2 okrążenia
13:20 GOŃ MIKOŁAJA I – III klasa 600 metrów 2 okrążenia
13:25 GOŃ RENIFERA IV – VI klasa 900 metrów 3 okrążenia
13:35 GOŃ RENIFERA IV –  VI klasa 900 metrów 3 okrążenia

 

Weryfikacja:

– legitymacja

– opiekun (rodzic/trener) podpisuje zgodę na start dziecka w zawodach;

– wypełnienie czytelnie karty do losowania, którą wrzucamy pojemnika w biurze zawodów.
Trasa: pętla – ok. 300m – nawierzchnia asfalt i trawa.

Pakiet startowy: numer startowy i kupon do losowania, który oddajemy od razu w biurze zawodów.

Na mecie: upominki.
Catering po biegu: na podstawie numeru startowego: zupa żurek + pieczywo; ciastko + herbata.

Zgłoszenia w dniu biegu: dodatkowo ok. 5 numerów startowych na kategorię.

Pomiar czasu: nie prowadzimy. Klasyfikacja dziewcząt i chłopców za miejsca 1-3.

Dekoracja: ok. 15:30.
Losowanie nagród: 15:45.

Inne:

– zawodnicy startujący z numerami innych osób będę dyskwalifikowani;

– przynależność do kategorii wiekowej: ważny rok urodzenia!


Inne punkty programowe:
12:00 – Mikołajkowy Marsz Zdrowia
– zgłoszenia – 10:00 – 11:45;

13:40 – 14:20 – zabawa dla dzieci i wizytą mikołaja
15:00 – koncert Grace Gospel Choir

10:00 – 16:00 – akcja charytatywna POMORZE DZIECIOM – zbiórka środków dla ciężko i śmiertelnie chorych dzieci z hospicjum dziecięcego – za każdą darowiznę na miejscu każdy otrzyma pięknego aniołka.


PROGRAM

 

10.00 – 13.30 BIURO ZAWODÓW BIEGU GŁÓWNEGO – 6,5km
– weryfikacja
– odbiór pakietów startowych
10.00 – 12.45 BIURO ZAWODÓW BIEGÓW DZIECIĘCYCH

– weryfikacja
– odbiór pakietów startowych

10:00 – 11:45 BIURO MARSZU
– wypełnienie kuponów do losowania
– talon na ciastko
– wydawanie czapek mikołajowych
10:30 – 10:45 MIKOŁAJE NA ROWERACH – zbiórka i wyjazd na trasę z PROMENADY w Kartuzach
11:15 – 11:45 Konkursy dla dzieci z nagrodami
11:45 Przywitanie uczestników imprezy i przybycie grupy rowerowej
12:00 START MARSZU – 2,5 km
12:30 – 12:50 Zabawa i konkursy dla dzieci z nagrodami
12:50 Rozgrzewka do biegów dziecięcych
13:00 – 13:40 BIEGI DZIECI:
– bieg dla przedszkolaków „Goń Bałwanka”- bieg dla klas I-III „Goń Renifera”-  IV-VI „GOŃ ŚWIĘTEGO MIKOŁAJA”
13:40 – 14:20 Zabawa i konkursy dla dzieci z nagrodami

Przybycie i przywitanie Mikołaja

13:50 Ustawienie na starcie zawodników
14:00 START – BIEG MIKOŁAJKOWY – 6km
14:20 – 14:55 WITANIE ZWODNIKÓW NA MECIE
15:00 – 15:30 KONCERT CHÓRU GRACE GOSPEL CHOIR z Sopotu
15:30 – 16:00 DEKORACJA, LOSOWANIE NAGRÓD

Do zobaczenia na starcie największego biegu Mikołajkowego na Pomorzu!

Zabierzcie ze sobą dobry humor, energię i kibiców!
Tego dnia najważniejsza jest zabawa!

Pozdrawiam i w imieniu wszystkich organizatorów – Karol Nowakowski.



Już teraz zapraszamy Was na drugą odsłonę BIEGU ARASMUSA – www.biegarasmusa.pl

 

1 thought on “Komunikat organizacyjny BIEGU MIKOŁAJKOWEGO – startujemy już w niedzielę!

Dodaj komentarz